“τριάντα ετών & ολίγων ωρών” …του Γιώργου Μικάλεφ

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

η πρωινή μαλακία διακόπτεται
από τον μακρινό ήχο του τηλεφώνου
εκνευρισμός για την ιεροσυλία
σηκώνομαι απότομα
κάτι σκουντάω και κάτι ρίχνω…
ο ήχος γυαλιού που σπάει και υγρού που χύνεται
νεύτης βρώμικος σαν βούρκος
σπασμένα γυαλιά μικρά, μεγάλα
απαντάω στο τηλέφωνο
με ευγένεια…

κλείνω το τηλέφωνο
η Παναγία γονατίζει
ο Άγιος Σπυρίδωνας ακολουθεί
και ο Κύριος Ιησούς Χριστός,
ο Υιός του Θεού ο Μονογενής…
για το τέλος
μα κανείς απ’ τους τρεις δεν με βοηθά
μαζεύω γυαλιά, σκουπίζω νεύτια
τρυπιέμαι, τα βγάζω και ξανά το ίδιο
δεν μυρίζω το νεύτη
δεν μπορώ να μυρίσω σχεδόν τίποτα τελευταία
ούτε να γευτώ πολλά πράγματα
κυρίως με αναμνήσεις μυρίζω και γεύομαι
Το κεφάλι μου γίνεται χάλια
θα πρέπει να βρωμάει άσχημα εδώ μέσα
ανοίγω το παράθυρο τέρμα
βάζω και λίγο Κυριαζή να παίζει στα σιγανά

πάω στο ΙΚΑ, στο γαμημένο το ΙΚΑ
πρέπει να ζητήσω ένα χαρτί
δεν ξέρω με τι λόγια να το ζητήσω
δημόσιες υπηρεσίες…
καλύτερα να ‘σκαβα λάκκους όλη μέρα
σε λίγα λεπτά μου ρουφάνε όλο το αίμα
οίκος βρικολάκων…
νοιώθω σαν εξωγήινος
μια γυναίκα μου μιλάει από μακριά
της κάνω νόημα με τις κεραίες μου να πλησιάσει
δεν την ακούω
τις λέω λέξεις
κάνω και μερικά νοήματα
μου δίνει ένα χαρτί να συμπληρώσω
δεν τα γνωρίζω, δεν τα ξέρω…
το βάζω στη τσάντα μου και φεύγω να γλιτώσω
ίσως να μου έχει απομείνει λίγο αίμα ακόμα
ίσως και όχι

τριάντα ετών και ολίγων ωρών
μπαίνω στο σπίτι
βλαστημάω & βρίζω από μέσα μου
μα κανείς δεν μου φταίει
μπορεί και όλοι
Μπογδάνε ψόφα

Γιώργος Μικάλεφ

The URI to TrackBack this entry is: https://kolobooks.wordpress.com/2015/12/08/2-3/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

