Τραγούδια για Δημήτρηδες

Παιδιά δεν βρήκα πολλά. Αν έχετε κανένα υπόψη στείλτε.

Δημήτρη μου, Δημήτρη μου (Ζαμπέτας / Σακελλάριος)
Δημήτρη ντερμπεντέρη μου
εσένα θέλω ταίρι μου
δικά σου όλα τα ακίνητα
και βίλα κι αυτοκίνητα

Για τον Δημήτρη (Καζούλης)
Σε βρήκα νύχτα, η κιθάρα σου σπασμένη
Τώρα μονάχα το τραγούδι σου απομένει…

Δημήτρη χάνομαι (Θεοφάνους / Φαλάρας)
Δημήτρη, χάνομαι σε δύσκολα ταξίδια
κι όλο σκορπίζομαι σε ψεύτικες στιγμές…

Το τραγούδι του Δημήτρη (Κραουνάκης)
Οι φίλοι μου
τρελαίνονται τα βράδια
πουλάνε κι αγοράζουνε παιδιά
κοιμούνται σαν ποντίκια στο κελάρι
και το πρωί μοιράζουν τη σοδειά

*Για περισσότερα ονόματα εδώ

Published in: on Μαρτίου 22, 2011 at 11:28  Σχολιάστε  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://kolobooks.wordpress.com/2011/03/22/%cf%84%cf%81%ce%b1%ce%b3%ce%bf%cf%8d%ce%b4%ce%b9%ce%b1-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%b4%ce%b7%ce%bc%ce%ae%cf%84%cf%81%ce%b7%ce%b4%ce%b5%cf%82/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

