Και σκέφτομαι να γράψω κάτι…

Posted: Φεβρουαρίου 13, 2011 in "ΚΕΙΜΕΝΑ", ...Γιώργου
Ετικέτες:

Και σκέφτομαι να γράψω κάτι… αλλά τι… Όλα έχουν ειπωθεί, όλα έχουν γραφτεί και όλα τα έχω βαρεθεί. Στον κόσμο γίνετε της πουτάνας το κάγκελο και εγώ με το προβληματικό μυαλό μου να προσπαθώ να σκεφτώ πώς να είναι το κάγκελο της πουτάνας. Σίγουρα όχι όπως αυτά που βλέπουμε. Σε άλλα μέρη γίνετε επανάσταση και άνθρωποι σκοτώνονται. Σε άλλα μέρη άνθρωποι σκοτώνονται και χωρίς επανάσταση από συνήθεια. Στην Ελλάδα η πολιτική κατάσταση είναι νομίζω από τις πιο τραγικές που έχω δει όσο βρίσκομαι εδώ πάνω από το χώμα. Μια κυβέρνηση που βγήκε με τα πιο τραγικά ψέματα, που κατακρεούργησε όλα τα χρόνια μια χώρα είδη διαμελισμένη και τώρα να προσπαθούν να μας περάσουν από τον κώλο του βελονιού. Και εγώ να αναρωτιέμαι αν πράγματι υπάρχει αυτή η φράση ή να σκεφτώ πως χέζει το βελόνι. Και να έχεις και τους κουμουνιστές να προσπαθούν να  κάνουν εντύπωση και τον Τσίπρα να μην κάνει εντύπωση πια και τους άλλους να νομίζουν πως κάτι κάνουν. Και εγώ να σκεφτώ τι? Δεν σκέφτομαι τίποτα και σκέφτομαι τα πάντα. Αλλά δεν πιστεύω σε λύσεις. Ο άνθρωπος δεν είναι κοινωνικός από τη φύση του. Αρνούμαι να το δεχτώ αν πάρω για παράδειγμα την μάζα που είναι η πλειοψηφία. Ο άνθρωπος δεν μπορεί να συνεννοηθεί ούτε στο σπίτι του με τη γυναίκα του… και θα καταφέρει να συνεννοηθεί μια ολόκληρη χώρα ή 300 δείγματα πληθυσμού που την εκπροσωπούν… η απάντηση που ακούω στο μυαλό μου είναι αρχίδια… τα όνειρα για έναν καλύτερο κόσμο έχω πάψει να τα βλέπω εδώ και δέκα χρόνια. Κοιτάω απλά να αγαπάω και να μιλάω δεν έχει νόημα. Τι έχω να πω εγώ και ποιος να με ακούσει…

 

Γιώργος Μικάλεφ

Σχολιάστε

