Κανένας Έφορος Στις Εκλογές

Posted: Νοεμβρίου 1, 2010 in "ΚΕΙΜΕΝΑ", ...Γιώργου
Ετικέτες:,

Είχα την τιμή από το κράτος να διορισθώ ως τακτικό μέλος της εφορευτικής επιτροπής την Κυριακή και αν επαναληφθούν οι εκλογές και την άλλη Κυριακή. Μου γράφουν να πάω στις 6 το πρωί… την μέρα που θα απολαμβάνω το ρεπό μου και δεν θα ξυπνήσω στις 6 το πρωί, να ξυπνήσω ακόμα νωρίτερα να πάω εκεί για να μην υποστώ τις κυρώσεις. Τι νομίζουν πως είμαστε εδώ? Κανένας γαμημένος στρατός να μας διατάζουν να κάνουμε αγγαρείες χωρίς πληρωμή. Δεν πάτε να γαμηθείτε εσείς και οι δημοκρατικοί σας θεσμοί. Να γυρνάω από τη δουλειά τσακισμένος στην κυριολεξία για ένα μεροκάματο και την Κυριακή μου να τη φάω εκεί. Η μάνα μου που ήταν σπίτι όταν πήραν τηλέφωνο, τρόμαξε αρχικά (νόμιζε πως ήταν για το ζήτημα του στρατού) τους είπε ότι το παιδί δεν μπορεί να πάει γιατί έχει κάνει σπονδυλολυσία και θα τσακιστεί η μέση του εκεί όλη μέρα. Για αυτό λοιπόν πρέπει να πάω σε γιατρό να με εξετάσει και να μου δώσει χαρτί. Ναι ρε μαλάκες, θα χάσω εγώ το μεροκάματο να τρέχω στις ουρές των γιατρών επειδή εσείς μινάρετε. Να βρείτε αλλού μαλακές και να τους πληρώνετε κιόλας. Άντε και γαμηθείτε. Δεν είμαι δημοκράτης, δεν μου προσφέρει τίποτα το κράτος και δεν το υπηρετώ ούτε ψηφίζω. Θα κάτσω να κοιμηθώ.

 

Γιώργος  (ο έφορος που δεν ξύπνησε)

Σχόλια
  1. Εύγε!
    Το κράτος και τους θεσμούς του να το βάλουνε στο κώλο τους οι κρατικοί!
    Κι αν δεν μπορούν, εμείς τί κάνουμε εδώ νομίζετε;…

  2. Μακάρι να μην πήγαινε ούτε ένας.

Σχολιάστε

