ΣΤΗΝ Ε ΣΤΗΝ Α ΚΑΙ ΣΤΗΝ Β (Β)

Posted: Ιανουαρίου 25, 2010 in "POEMS", ...Γιώργος Σάπιος
Ετικέτες: , , , , , , ,

Χιλιάδες σκέψεις, χιλιάδες αφορμές
Και ένα κτήνος να σου ξύνει τις πληγές
Καμία σκέψη, καμία αφορμή
Μόνο παράνοια υπέροχα αγνή

……………………………………………
Μου ‘λεγες άνοιξε τα μάτια σου και κοίτα
Πες μου τι βλέπεις σαν κοιτάς στον ουρανό
Βλέπω εσένα που χάθηκες μια νύχτα
Είσαι ένας άγγελος ψηλά στον ουρανό

………………………………………………..
Τώρα τις βλέπω καθαρά τις ευκαιρίες
Αυτές που μου ‘λεγες πως δεν τις κυνηγώ
Ήρθανε κι άλλες απαίσιες, γελοίες
Και όλες τώρα μου χαράζουν τον λαιμό

……………………………………………….
Δεν φταίω εγώ που πια κουράστηκα να ελπίζω
Σε μια ανοιξιάτικη βροχή θα λυτρωθώ
Δεν φταίω εγώ που πάλι άρρωστος τρεκλίζω
Όπως και να ‘χει σε λίγο θα ‘ρθω να σε βρω

Γιώργος Ανώνυμος

*από την καταγραφή της μη-ζωής

Σχολιάστε

